News

  • Verliest Joss Whedon 'Batgirl' na Justice League flop?

    Pin it!

    Stel je voor, je springt in de bres voor een andere regisseur om Justice League af te werken en krijgt geen regisseurs-credit hiervoor op de affiche. Vandaag wordt je aan de deur gezet voor een andere film waarop je aan het werken was, omdat Justice League flopt. Dit was het gerucht die circuleerde rond Joss Whedon (The Avengers, Avengers: Age of Ultron) die aan de deur zou worden gezet van de opkomende Batgirl (20??).

    Joss Whedon,batgirl,justice league,zack snyder,wonder woman,buffy the vampire slayer,the avengers,avengers age of ultron,Patty Jenkins,batman vs superman
    Batman: Arkham Knight © Warner Bros.

    Tot op heden heeft DC/Warner Bros deze beslissing alsnog NIET genomen, maar de reden waarom dit gerucht zich zo snel ging verspreiden was net omdat heel wat comic book fans hier eigenlijk wel een beetje op staan te wachten. Whedon heeft zich de voorbij jaren een beetje een imago willen aanmeten als een zelf-geïdentificeerde feministische activist, en verwees daarbij naar zijn “vrouwvriendelijke” serie Buffy the Vampire Slayer. Hij leek na zijn succesvolle The Avengers dan ook de meest ideale regisseur te zijn voor een Batgirl film. Toen kwam echter Avengers: Age of Ultron (2015) en deze film was toch al een stuk minder overtuigend, zelfs de vrouwelijke rollen in deze film waren bijzonder teleurstellend na claims van Whedon dat er 4 belangrijke vrouwelijke rollen zouden zijn.

    En toen dit jaar Kai Cole naar buiten kwam met een open brief over de niet zo vrouwvriendelijke en hypocriete optreden van haar ex Whedon, begon stilaan duidelijk te worden dat het vooral een façade was voor de filmmaker en hij gewoon een opportuniteit zag als regisseur voor "vrouwvriendelijke films" in Hollywood. Anderzijds, als vrouwen echt begaan zijn met de positie van de vrouw in Hollywood, waarom zouden zij dan niet eerder de voorkeur geven aan vrouwen achter de camera. Wonder Woman (2017) zette in ieder geval Patty Jenkins op de kaart. Haar de Batgirl film geven zou misschien iets te getelefoneerd zijn, maar ik ben er zeker van dat er nog wel vrouwelijke kandidaten waren geweest. Eén regisseur die twee stand-alone comic helden regisseert is niet altijd een goed idee, kijk maar naar Zack Snyder en zijn wat tegenvallende benadering van Batman v Superman: Dawn of Justice (2016).

    En dan is er nog Justice League die Whedon heeft meegeschreven en waarbij een groot deel van de scenes heeft gemaakt. Deze film is eigenlijk een stap terug voor Wonder Woman, die in essentie eigenlijk opnieuw een seksobject is geworden. Los daarvan is de film een ware puinhoop met karakters die helemaal niet interessant genoeg zijn. Meer nog, Suicide Squad (2016) voelt aan als een betere film.

    Hoe zit het nu? Wel, DC/Warner zal in geen geval Whedon ontslaan terwijl Justice League nog in de bioscoop loopt en komend lange weekend in de States hopelijk slechts meer dan 70 miljoen dollar opbrengt na zijn teleurstellende start. Nu Whedon ontslaan zou als een soort bevestiging komen dat Justice League eigenlijk zijn ticketprijs niet waard is. Batgirl is echter nog in pre-productie en er is alsnog GEEN groen licht voor het project. Dus alles is mogelijk en mocht ik Whedon zijn zou ik al zorgen voor een plan B.

  • Flatliners (2017) * recensie

    Pin it!

    Deze Flatliners (2017), de remake van de Deense regisseur Niels Arden Oplev, is voor mij toch wel de grootste teleurstelling van 2017. Ik had er bij de eerste trailer nog goede hoop in dat het iets zou worden, zeker omdat het concept op zich wel interessant is voor een "diepgravende thriller' over het leven na de dood en de boetedoening - al dan niet religieus geïnspireerd. Tevens omdat het origineel wel een makeover kon gebruiken. Gaandeweg had ik het gevoel dat noch de regisseur, noch de scenarist Ben Ripley, het concept van Peter Filardi hadden begrepen.

    flatliners_2017_poster06.jpg

    Korte inhoud: Vijf studenten geneeskunde - Courtney (Ellen Page), Marlo (Nina Dobrev), Ray (Diego Luna), Sophia (Kiersey Clemons) en Jamie (James Norton) - zijn geobsedeerd door het mysterie van wat er na de dood gebeurt. Ze starten dan ook met een gewaagd en gevaarlijk experiment: door hun hart voor een korte periode te stoppen, veroorzaken ze een bijna-doodervaring. Hierdoor krijgen ze inzicht in het leven na de dood. Maar hun experimenten worden steeds gevaarlijker en uiteindelijk worden ze achtervolgd door de zonden uit hun verleden, die opgeroepen worden door de paranormale gevolgen van hun bezoekjes naar "de andere kant".

    Je kunt er niet omheen deze prent te vergelijken met het origineel want zo goed als ALLE sterke ideeën komen uit de eerste film, en de enige afwijkingen zijn meestal vreselijk slechte keuzes. En ik ben heus niet de enige die deze film niet heeft kunnen smaken. De pers was unaniem vernietigend (slechts 5% op Rotten Tomatoes), maar ook het publiek vond het maar niets (37% audience rating) en bleef massaal weg. Flatliners (1990) had zoiets van een 60 miljoen dollar opgeleverd enkel en alleen in de States (met een verrekening van de inflatie zou dat vandaag zoiets van een 130 miljoen dollar zijn). Deze remake deed WERELDWIJD amper 28,3 miljoen dollar! Het productiehuis Cross Creek Pictures had het productiebudget wel enorm laag gezet voor deze prent (een kleine 20 miljoen dollar) en dat is op zich goed nieuws want ook al moet deze film 50 miljoen dollar ophalen om nog maar break-even te zijn, het verlies zal beperkt blijven. Maar kwatongen zullen beweren dat de ambities om er iets goed van te maken wel behoorlijk laag waren. Niels Arden Oplev (maker van de originele The Girl with the Dragon Tattoo - wat stukken beter werd gemaakt door David Fincher) lijkt niet alleen aan waardeloos regisseur te zijn, maar niemand werd ook echt warm van de cast.

    Ik kan deze film echter niet bespreken zonder een paar ***spoilers*** neer te pennen, dus jullie zijn gewaarschuwd. Waar gaat de originele film over. Wel, een groep laatstejaars-studenten geneeskunde waagt zich aan het experiment om zichzelf voor een beperkt aantal minuten hersendood te maken om zo te zien of er effectief leven is na de dood. Nadat ze het "hiernamaals" op een vrij "onwettige" manier hadden betreden, werden ze geconfronteerd met hun verleden in de vorm van hallucinaties tot zelfs levensbedreigende repercussies. Hoe groter de misstap, hoe groter de kwelling. Het personage van William Baldwin werd geplaagd door visioenen van zijn ex-vrouwen die hij had bedrogen en gefilmd, terwijl het personage van Kiefer Sutherland af te rekenen had met een jongetje die hij de dood had ingejaagd. Dit laatste was uiteindelijk ook het hoofdverhaal want er leek niet meteen een verzoening mogelijk voor deze daad, buiten het offeren van het eigen leven.

    In de remake trekt men volledig de kaart van de actie en is elk excuus van een "schuld/fout" voldoende voor achtervolgingen en griezelige visioenen. De rokkenjager van dienst werd hier gespeeld door James Norton, en hij werd met de dood bedreigt door een vrouw met wie hij een kind had en deze had verlaten. Deze vrouw was niet dood maar haar ziel leek zich te hebben omgevormd tot wraakengel. Los van het feit dat de jonge arts waarschijnlijk 18 moet zijn geweest (of jonger) toen hij dat meisje in verwachting had gebracht, had je op geen enkel moment het gevoel dat hij echt een vreselijke man was die de doodstraf verdiende. Zijn verzoening was dan om in de buurt te gaan wonen van die vrouw (alsof zij hierop na al die jaren zat te wachten). Ze had blijkbaar zijn alimentatiegeld ook niet nodig want hij bleek zelfs geen weet te hebben van de geboorte.

    flatliners_2017_pic01.jpgflatliners_2017_pic02.jpgflatliners_2017_pic03.jpg
    flatliners_2017_pic04.jpgflatliners_2017_pic05.jpgflatliners_2017_pic06.jpg
    © 2017 Sony Pictures Releasing

    Of nog, het personage van Ellen Page was haar dochter verloren na een auto-ongeval. Wel, om één of andere bizarre redenen wou de ziel van dat dode kind haar vermoorden. Hoe in hemelsnaam trek je een dergelijke kosmische redenering van een soort boetedoening voor iets wat geen schuld draagt? Het moest zelfs niet altijd een "schuld" zijn, maar op z'n minst moest er een logica zijn tussen datgene wat zich in het verleden had afgespeeld en de onvolmaakte daad waarvoor rekenschap moest geleverd worden. In de originele film speelde Julie Roberts een complex personage. Toen zij terugkwam van haar flatline kreeg ze visioenen van haar vader die zelfmoord had gepleegd. Zij heeft zich daarvoor schuldig gevoeld en dit gevoel van schuld had ze nog niet verwerkt. Deze flatline was voor haar in ieder geval een positieve zaak want zij kwam als het ware in contact met haar vader. Dat waren sterke momenten waarin je als kijker meteen ging nadenken over de zin van het leven en het leven na de dood. De originele film was R-rated, deze remake is PG-13 en zo was het meteen duidelijk wat de bedoeling was: popcorn verkopen aan de jeugd.

    Er waren nog 3 andere karakters. Een zwart meisje gespeeld door Kiersey Clemons moest zowat de rol van Kevin Bacon spelen, van diegene die iemand anders jaren geleden zwaar had gepest. Vergelijk de scenes met de originele film en je lijkt wel Se7en te vergelijken met dat Jan Verheyen derivaat Het Tweede Gelaat. Het is narratief en visueel van een compleet ander (lees: zwakker) niveau. Dan was er nog Nina Dobrev die halverwege de film de hoofdrol kreeg aangeboden nadat Ellen Page op onverklaarbare wijze uit de film verdween. En uiteindelijk was er Diego Luna die in tegenstelling tot de affiche geen 'flatline' heeft meegemaakt. ***end spoilers***.

    flatliners_2017_poster01.jpgflatliners_2017_poster02.jpgflatliners_2017_poster03.jpgflatliners_2017_poster04.jpgflatliners_2017_poster05.jpg

    In het begin dacht ik dat het niet echt een remake was van Flatliners maar een soort sequel, met een kleine cameo rol voor Kiefer Sutherland. Spijtig genoeg loopt Kiefer er bij voor spek en bonen met een compleet onbenullige rol en neen, zijn naam is niet Nelson (zoals in de versie van 1990) maar wel Dr. Barry Wolfson, de meest idiote naam voor een dokter die je maar kunt bedenken.

    Los van de karakters, en de onbegrijpelijke plotwendingen zoals deze waarin het hoofdpersonage halverwege de film verdwijnt, is het eigenlijk ook een behoorlijk saaie films met het ene cliché die het andere opvolgt. Als je echter een beetje wil genieten van deze remake moet je volgens mij alcohol nuttigen. Dan ga je je niet zo fel ergeren op kleine details zoals een setup als deze: Vier minuten hersendood brengt hersenschade met zich mee, maar bij de eerste flatline blijft het personage van Ellen Page minstens 10 minuten levenloos! Wanneer ze minuten lang haar lichaam proberen te reanimeren roepen ze de hulp in via sms van een collega, die in een compleet andere afdeling van het ziekenhuis zit, en dan nog een oude service lift moet nemen om zich uiteindelijk een weg te banen door verschillende ondergrondse gangen. Zoiets noem ik scenario-moeheid, en je verwacht gewoon dat de lat bij dergelijke producties toch net iets hoger ligt.

    Flatliners voegt zich ondertussen toe aan het lijstje van de films die door de pers met de grond gelijk werden gemaakt, zoals Rings, Transfomers: The Last Knight, Fifty Shades Darker, The Mummy, en The House. Nu hebben we in het verleden al vele malen een dwaling gezien bij RT, en niet alle films die een slechte quotering krijgen zijn ook daadwerkelijk slecht, ook al verdient deze prent zijn rotte tomaat. Flatliners komt bij ons pas uit op 29 november 2017.

    rating

    Beoordeling: 1 / 5
    Recensie door op 30 oktober 2017

     

    *** Flatliners trailer ***

  • The Punisher bindt de strijd aan met Justice League

    Pin it!

    Damn! Marvel heeft zonet zijn "The Punisher" (2017-) piloot-aflevering gezet op 17 november 2017, de dag dat DC zijn Justice League (2017) in de bioscoop brengt. Uiteraard is dit een statement, maar na het zien van de trailer van deze serie, denk ik dat Justice League een zucht van opluchting had geslaakt. It looks lame!

    the_punisher_2017_poster.jpg

    Korte inhoud: Frank Castle (Jon Bernthal), bekend als 'de Punisher' in New York nadat hij wraak nam op degenen die verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn familie, verzeilt in een nog grotere samenzwering waar hij mee af te rekenen zal hebben.

    Kijk, in de comic ging The Punisher over een man die wraak nam tegen de maffia, wiens familie werd vermoord omdat ze getuige waren van een moord. Frank overleefde de aanslag en ondanks dat hij alle schutters kon identificeren, was de politie niet in staat te helpen. De flikken waren ook te sterk verbonden met de machtige Costa familie. Hij stond met de rug tegen de muur en verteerd door woede en verdriet besloot Frank dat de enige straf die criminelen verdienden fysieke vernietiging was. Hij hees zich in zijn beroemde kostuum, en begon zijn wraakactie. Een eenmansoorlog onder de naam "The Punisher". Hierbij maakte hij gretig gebruik van zijn ervaringen in de jaren bij de marine en het leger. Hij gebruikte ook de Maffia’s eigen tactieken tegen hen, zoals marteling, ontvoering en gruwelijke moordtechnieken.

    In deze serie lijkt hij vooral een nieuwe Jason Bourne kloon te worden die op de hielen wordt gezeten door de overheid én het leger. Dat lijkt misschien een detail maar dat verandert enorm veel aan het verhaal en het personage. Je zou tevens denken dat het potentieel doelpubliek van deze serie toch eerder 'pro-militair' is, dus heb ik zo mijn bedenkingen over de nieuwe strategie om militairen als slechteriken af te schilderen. Daarnaast heb je een zwaar déjà vu gevoel bij het zien van de beelden en alles heeft zo een B-film niveau, iets wat je totaal niet verwacht van Marvel of Netflix. Het vreemde is dat we op dit ogenblik ook niet weten wie de regisseur was van de meeste van de episodes. De naam van Andy Goddard duikt wel op, veel weten we er verder niet over. De serie werd geschreven door Steve Lightfoot, een naam die mij ook niet meteen bekend in de oren klonk was het niet dat hij een aantal afleveringen van Hannibal heeft geschreven – een serie die het maar 3 seizoenen heeft volgehouden.

    Hoofdacteur Jon Bernthal is geen slecht acteur, en eigenlijk vind ik hem wel geschikt voor de rol, ook al is hij niet meteen een acteur die meteen sympathie bij een publiek zal kunnen opwekken. Meestal speelt hij ook van die slechte rollen (Sicario, Baby Driver, The Walking Dead, … ). In de andere rollen zien we "24" acteur Paul Schulze, alsook "True Blood" actrice Deborah Ann Woll. Netflix hoopt in ieder geval dat deze serie evenveel volk zal trekken als hun "Daredevil" serie. De toekomst zal het uitwijzen.

     

    *** The Punisher season 1 trailer ***

  • Geen Beverly Hills Cop 4, wel Coming to America 2?

    Pin it!

    Het zal je waarschijnlijk ook al zijn opgevallen dat er GEEN Beverly Hills Cop 4 - die al vele malen met veel poeha werd aangekondigd – zal komen. Wie weet, komt er misschien wel een Coming to America 2 met Eddie Murphy, ook al heeft dit nieuws al eens in april aan het oppervlak gekomen.

    coming_to_america_1988_poster.jpg

    Het is ondertussen al bijna 30 jaar geleden sinds Coming to America (1988) de box-office in de States veroverde en tevens 2 Oscar-nominaties in de wacht sleepte (weliswaar voor make-up en kostuumdesign). De twee hoofdacteurs zijn ouder maar zijn nog beiden bereid om terug te keren naar een film die hen veel faam had opgeleverd. De oorspronkelijke schrijvers Barry Blaustein en David Sheffield hadden eerder een nieuw script geschreven, ook al kon dit de studio niet meteen overtuigen. Nadien werd de Black-ish schrijver Kenya Barris aangetrokken en hij zou wel iets op papier hebben gezegd waar een studio geld wil in pompen.

    Het regiewerk zou overgelaten worden aan Jonathan Levine (Warm Bodies, 50/50, All the Boys Love Mandy Lane), een regisseur die van alle markten thuis is maar op dit ogenblik nog niet echt is doorgebroken. Zijn laatste film Snatched (2017), met Amy Schumer en Goldie Hawn, was tevens niet om aan te zien. Maar hij heeft een excuus want de film was geschreven door Katie Dippold (Ghostbuster remake, The Heat) die zowat de meest waardeloze scenariste is in Hollywood.

    De oorspronkelijke film was geregisseerd door John Landis en gebaseerd op een verhaal van Eddie Murphy waarvoor hij jarenlang last kreeg van een gekke Afrikaanse man die beweerde dat het verhaal op zijn leven was gebaseerd en hij hiervoor rechten claimde. Anderzijds was er ook een meer legitieme claim van scenarist Art Buchwald die het idee voor de film zou hebben gepitched aan Paramount. De studio heeft met de scenarist gesettled voor een bedrag van 900’000 dollar. De scenarist zelf heeft nooit meer gewerkt in Hollywood en stierf in 2007 met zo goed als geen enkele noemenswaardige auteurscredit. Al die rechtszaken hebben er toch voor gezorgd dat de sequel er niet snel is gekomen.

    Of Coming 2 America (zoals hij ook zou kunnen heten) er effectief zal komen moeten we nog afwachten. Eddie Murphy had eerder al in een Tweet duidelijk gemaakt dat hij de film zou doen, om nadien de Tweet te verwijderen en claimen dat zijn account was gehackt om dan uiteindelijk ook zijn account te verwijderen. Er is dus heel wat verwarring en ik vermoed dat Eddie zich realiseert dat hij moet stoppen met ballonnetjes op te laten alvorens hij een concrete deal op zak heeft.

  • James Cameron is deze week begonnen aan Avatar 2

    Pin it!

    Geloof het of niet, maar na 7 (!) valse starten heeft James Cameron dan uiteindelijk beginnen shooten deze week in Californië en later in Nieuw-Zeeland aan zijn Avatar 2 (2020), de eerste sequel in een superproductie van zowaar 4 films back-to-back met een productiekost die ver boven het miljard ligt! Big-Bigger-Biggest is het motto van de Titanic regisseur.

    avatar_2_2020_poster.jpg

    Cameron is ook van plan om te draaien in de Marianentrog, die naar verluidt met zijn 11km diepte de diepste plek is in de Oceaan. De regisseur heeft na Titanic (1997) heel veel energie en middelen gestoken in het diepzeewater-onderzoek, en deze kennis wil hij nu aanwenden voor zijn spektakel film. Hij zou ook de frame-rate aanzienlijk willen verhogen naar 48 beelden per seconde, tot zelfs 60 beelden. Dit kan leiden tot 2 dingen: ofwel komt er een revolutie in de bioscoopzalen en de home cinema-apparatuur die momenteel draaien op 24-25 beelden per seconde, ofwel zal de film zelf gedowngraded worden en dan is het toch allemaal wel wat verloren moeite.

    De scenario voor de verschillende films werden geschreven door Cameron zelf, met de medewerking van Rick Jaffa, Amanda Silver, Josh Friedman en Shane Salerno. In de casting zien we ondermeer Zoe Saldana, Sigourney Weaver, Oona Chaplin, Sam Worthington, Stephen Lang, Cliff Curtis en Joel David Moore.

    Fox die dit waanzinnige project financiert zal angstzweet hebben op het moment van de release, want ik weet op dit ogenblik niet of ze uit de deal kunnen komen indien duidelijk wordt dat niemand eigenlijk interesse had in Avatar 2, gezien de films na elkaar worden geshoot. En laat me duidelijk zijn: NIEMAND zit te wachten op een nieuwe Avatar film, laat staan 4 nieuwe Avatar films. Cameron is een succesvol filmmaker met films die heel wat box-office records aan diggelen heeft geslaan, ook al heeft hij niet meteen indruk kunnen maken met een filmfranchise zoals zijn collega George Lucas en Peter Jackson dat wel hebben klaargespeeld. De 63-jarige regisseur wil niet vlak voor zijn pensioen duidelijk maken aan iedereen dat hij de grootste der groten is.

    avatar_pandora.jpg
    © 20th Century Fox Home Entertainment

    En hij heeft op papier de beste kaarten in handen, zeker als je weet dat de eerste Avatar (2009) bijna 2,8 miljard dollar heeft opgebracht. Maar laten we dit even in perspectief zetten. Avatar was een event film. Het was dé film bij uitstek waar je kon "genieten" van 3D cinema. Ondertussen is er al heel wat slijt op de 3D machine gekomen, en blijkbaar staan de bioscoopbezoekers ook niet echt te trappen om 2 euro meer uit te geven voor hun filmticket, om dan een 3D-brilletje op hun neus te zetten. Tevens zijn niet alle 3D films even overtuigend, en er is een fel verschil tussen ‘echte 3D films’ en ‘post-productie 3D effecten’. Wij hebben hier op De Filmblog ad nauseum al kritiek geuit op die opgeblazen 3D rage. Het is allesbehalve een meerwaarde. Volgens een artikel in GZ is de box-office van 3D films met 8% gedaald in 2016 in vergelijking met 2015, en dat ondanks de release van 12 nieuwe 3D films. En deze dalende trend

    Maar als het aan Cameron lag wou hij een techniek in de zalen brengen die het dragen van een bril achterwege zou laten. Daarvoor werkt zijn Lightstorm Entertainment nauw samen met Christie Digital die volop bezig is met een nieuwe laser projectie voor 2020. Het slagen van dit 3D projectiesysteem zal bepalend zijn of Avatar een gigantisch succes zal worden … of de grootste flop in de geschiedenis van de cinema. We zullen het allemaal te weten komen op 18 december 2020.

  • Margot Robbie als een gevallen schaatster in I, Tonya

    Pin it!

    En we hebben misschien hier onze eerste Oscar-kandidaat van het najaar. I, Tonya (2017) is een biografische film rond de competitieve Amerikaanse kunstschaatsster Tonya Harding. De film werd geregisseerd door Craig Gillespie die we nog kennen van de Fright Night (2011), een tegenvallende remake van de gelijknamige horrorfilm uit 1985.

    Korte inhoud: 'I, Tonya' vertelt het waargebeurde verhaal van Olympisch schaatsster Tonya Harding (Margot Robbie). Tijdens de Amerikaanse kampioenschappen ijsschaatsen in 1994 weet Tonya zich op te werken tot een van de favorieten. Door een incident tijdens een oefensessie van de Amerikaanse kampioenschappen van 1994, waarbij haar rivale Nancy Kerrigan (Caitlin Carver) aangevallen wordt door een crimineel die was ingehuurd door haar man Jeff Gillooly (Sebastian Stan), is ze haar toekomst in de sport niet meer zeker.

    i_tonya_margot_robbie.jpg
    © 2017 The Searchers

    In I, Tonya, krijgen we een blik op de beschadigde carrière van figuurschaatser Tonya Harding. De scenarist Steven Rogers (Hope Floats, Stepmom) vertelt het verhaal van de beproevingen en verdrukkingen van Harding in haar persoonlijke en professionele leven, geheel in een zwarte-komedie-vertelstijl in dezelfde lijn als films van Scorsese en de Coen Brothers. Toch probeert de prent ook een zekere dramatische serieux te brengen. Benieuwd of het zal werken. Het script stond in ieder geval op de 2016 Black List, een lijst van veelbelovende scenario's die nog niet verfilmd werden.

    Het is tevens de eerste belangrijke dramatische rol voor Margot Robbie na The Wolf of Wall Street (2013), die hier al haar acteertalenten bloot kan leggen en wie weet zelfs een paar nominaties verzilveren voor prestigieuze filmprijzen. De actrice had in ieder geval geen ervaring met schaatsen en heeft gedurende maanden intensief zitten trainen. De regisseur zelf is niet meteen een ronkende naam maar het verhaal op zich is zeker Oscar-materiaal. De film werd deze maand vertoond op het Toronto International Film Festival (TIFF) en naar verluidt zou de vertolking van Margot toch één van de sterke punten zijn. Toch verbaast het me dat we nog geen trailer hebben zien passeren, laat staan een filmposter of een Belgische releasedatum. Van zodra deze ter beschikking zijn, zullen we deze post updaten.